Zwroty i reklamacje

 

Odstąpienie od umowy

 

dni na zwrot lub wymianę

szybkie zwroty InPost

 

Chcemy aby zakupy w naszym sklepie zawsze były świadomym, przemyślanym wyborem. Z tego powodu dla Twojej wygody wydłużyliśmy czas w którym można zwrócić zakupione towary.

Możesz zwrócić do nas zamówienie lub jego część w ciągu 33 dni. 

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@bewoolly.pl wraz z numerem zamówienia oraz wymienić zwracany towar/y.

Bieg trzydziestotrzydniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie np. za pomocą Szybkich Zwrotów InPost wpisując w wyszukiwarkę sklepów BeWoolly, lub odesłać na adres: Tomaszowska 40, 97-217 Lubochnia, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś/aś od umowy.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: kontakt@bewoolly.pl lub drogą pocztową na adres ul. Tomaszowska 40, 97-217 Lubochnia.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

  1. a) wymiany towaru

lub

  1. b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

  1. a) odstąpić od umowy

lub

  1. b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl